Monday, June 1, 2015

Kepingin

Perbualan itu membuat saya tidak senang.
Sungguh tidak senang.

Perbualan bertukar diam sehingga menimbulkan rasa janggal yang mendalam.
Dia mula gelisah dan berkali-kali minta maaf-walaupun tidak tahu untuk apa maaf itu.

Saya tidak dapat menyembunyikan perasaan saya.
Untuk mengangguk pun saya tidak mampu.
Apatah lagi untuk pura-pura bersahaja.

Saya semakin semakin kepingin untuk mendapatkan semua itu
I want them so badly,even badder than anyone else.
Menakutkan bila saya semakin jauh dari apa yang saya mahu.

Saya nyatakan impian-impian gagal saya kepada TLU.
Sebagai pendokong saya,dia kata saya akan dapat nanti.

Tapi cerita dari TLU itu buat saya tak senang hati.
Walaupun kisah itu tiada kaitan dengan saya,tetapi tahukah dia yang kisah itu buat saya panik separuh hari?





No comments: