Thursday, February 7, 2013

Toe cleavage

Entah kenapa aku rasa lama je Fasha mengandung.Mungkin dia announce awal sangat,kot.Kahkah.

Eh tajuk kita toe cleavage,jadi toe cleavage ni apa.Aku tak pernah tau istilah ni dulu,yang aku tahu sangatlah weird kalau sarung kasut tapi sebahagian jejari masih nampak.

Jadi,aku selalu beli kasut yg betul-betul cover jari aku dan avoid design kasut yang tajam meruncing.Tak cantik juga tak praktikal.




Satu lagi cara nak elak toe cleavage ni ialah dengan pakai sarung kaki atau stokin.Kalau ikutkan hati memang  malas nak pakai semua ni.Tapi ada baiknya aku mula pakai balik (dulu dah pernah pakai tapi adakala tak pakai) sebab aku dengar yang kaki ni pun aurat juga.

credit to the owner of this photo

credit to the owner of this photo

credit to the owner of this photo











Dan ini favourite aku.

credit to the owner of this photo






No comments: