Monday, January 7, 2013

Kacang butir campur

1.Kawan baik aku tak balik rumah hujung minggu tu,dan itulah satu-satunya hujung minggu yang dia tak balik rumah,sebaliknya tinggal bersama aku di bilik mewah ini.Untuk mengisi waktu senggang dengan benda-benda tak ilmiah,aku menyewa DVD dari bilik sebelah.Dengan menggunakan PC gedabak aku yang seberat 1000kg itu,kitorang menonton Monster In Law.

2.Aku dapat visitor dari ntah mana-mana republic czhech apa semua dan aku noticed selalu ada visitor dari UK dan US setiap kali entri aku keluar.Kalau ada link pelik-pelik aku tahu itu spam,tapi yang ini aku tak pasti.Rasanya kalau aku bukak untuk invited reader saja kurang sikit benda-benda ni,tapi aku tak rasa blog ni worth untuk dibaca.Aku catat kat blog untuk mengelak dari ada bukti hard copy macam tulis diari.Jadi sesiapa yang nak terus baca boleh email kat aku email kamu,ya.

3.Aku minum bercawan-cawan teh.Itu salah satu cara aku detoks badan aku.Kalau badan aku banyak toksik,aku jadi serba tak kena,restless,gelabah dan panik.

4.Aku tak sempat nak tulis entri panjang-panjang.Semput.




No comments: