Saturday, January 12, 2013

Hari tu aku rasa tersisih sebab aku urus hal aku sorang-sorang,prosesnya mudah saja,tapi bila tengok orang lain dah dipanggil ke tempat yang sepatutnya sedangkan aku pula kena gi cari sendiri,aku jadi sedih.

Memandangkan dah nak Zohor aku terus siap-siapkan diri untuk solat,lepas solat tuh siap mintak supaya aku takde lagi perasaan diabaikan.Aku solat dengan gerak perlahan sebab lambat lagi nak mula urusan nya.

Allah mengabulkan doa aku dalam masa yang pantas,petang tu semua orang seolah-olah ambik tahu pasal aku.Jadi aku pon rasa makin serasi dengan tempat tu.Takde lagi perasaan terabai,aku sudah diberi perhatian yang sepatutnya.Siap dapat air kotak crysentumhum lagi.Alhamdulillah.

Entah bukan aku tak biasa buat benda sendiri-sendiri,tapi ada ketika aku harap ada maknusia kat sebelah aku untuk aku layan borak.Apa-apa pun kira ok jugaklah jadi lone ranger sebab aku tahu yang aku sebenarnya lagi suka dok diam-diam dari berpot pet pot pet.Haih,aku kalau dah mula sembang meriah semacam.

Aku selalu juga jadi objek fokus presenter,mungkin sebab tabiat aku yang pandang diorang macamkan aku berminat sangat padahal otak aku ke lain jugak sebenarnya.Biasa lah kan bila kita kat depan bagi talk,otomatik kita akan cari audien yang pandang kita.



No comments: