Thursday, April 12, 2012

Terpuruk

1.Jika saya lelaki,imej saya sekarang ini mungkin berjambang,rambut kusut-masai dan memakai seluar yang sama berbulan-bulan.

2.PMS itu wujud.Tetapi sedikit berbeza untuk saya,kerana saya ada penderitaan lain yang membuatkan PMS menjadi faktor kecil saja.

3.Handsome boy is no longer handsome.Mata sayakah yang berubah.Atau hati saya.

4.Saya ngilu mendengar bunyi pensel yang digunakan untuk menulis di atas kertas kesat.

5.Adakalanya saya merasakan hidup saya ini seperti teka-teki yang begitu sukar untuk diselesaikan,klunya begitu kabur.

6.Saya selalu dipertemukan dengan lelaki Terengganu yang cepat sentap.Harap mereka tidak mewakili keseluruhan jejaka-jejaka ganteng terengganu yang lain.

7.Siapa yang dari Germany itu ? 

2 comments:

ahmad said...

lelaki memakai seluar yang sama berbulan2 ialah spesis yang hampir pupus haha

semua mahu jadi keperempuanan (baca:'kpop'an)

klohv said...

aku dgn kpop kurang ngam.

apahal nak bertanding cantik dgn aku pulakkan,tercabar noks.