Sunday, March 4, 2012

Saya tidak tahu apa yang membuatkan air tin Milo begitu sedap,bak kata Qi ada rasa manis-manis,lemak-lemak sikit,memang terasalah kokonya tu.

Kalau bancuh sendiri tak jadi macam tu.Ada sesapa tahu ratio bancuhannya dak?

Milo : Susu : Air

Reasonnya ialah saya tak sanggup dah nak beli Milo tin itu hari-hari,mahal.Dan isipadu dalam tin kurus itu cuma 240 ml saja,sekali saya slurppp dah habis.

Talking of air tin,saya dah lama tak minum coke,baik CocaCola maupun Pepsi.Faisal si perokok tegar itupun kata coke itu bahaya,lantas saya percaya.Makan di fastfood pon ambil milo,pastu fuh fuh sedut rokok.

***

Tadi saya makan semangkuk tomyam udang sorang-sorang.Saya ambil port depan sekumpulan budak U yang gigih buat assignment di cafe.Oh,nama pun cafe kolej kan,lupa pulak saya.

Disebabkan saya ialah seorang diri,jadi saya bosan.Apabila bosan saya perhatikan orang yang lalu lalang,ada ketika saya mencuri dengar perbualan mereka.Mata saya juga tertancap ke budak lelaki (kawan yang dua lagi tu perempuan).Bukan kerna saya sudah terpaut dengan beliau,tidak.

Cuma saya sesal kenapa saya tak minta tomyam campur aje instead of tomyam udang;kalau tomyam campur ada jugaklah dua tiga kerat sotong.Maka tak perlu saya menoleh-noleh ke arah budak lelaki yang ada 'i'm an English major,you do the math' pada t-shirtnya itu.

By the way,saya ni depan budak lelaki cenggini adalah sedikit tidak selesa,terasa seperti penampilan keww ini diperhati.Diorang ni bahaya,boleh ingat baju orang,jadi silalah jangan pakai baju samaaa aje.

***

Saya nak sambung teguk titisan terakhir milo saya.


No comments: