Tuesday, December 31, 2013

Saya bijak

Masih ada seminggu lebih untuk aku berfoya_foya.

Aku dah berjaya minum air suam,kurangkan air bergula.

Kepala aku selalu pening beberapa hari kebelakangan ini.

Lepas ni aku nak set kan menu sihat.Mujur aku bukan penggemar kek, aiskrim dan benda manis berkrim yang lain.Yang susah sikit mungkin makanan tumis dan deep fried,sebab mereka sedap.Tu pon time hormon menggila saja.Masa tu jugak teringin nak memakan kfc (orang kata kfc untuk orang kaya,korang yang biasa makan kat tempat mewah pasti tergelak bukan,tapi untuk org yg mkn bercatu,kfc ialah kemewahan).

Kepimpinan memerlukan otak geliga lebih daripada biasa.

Oh Tuhan,

Berilah kami cahaya supaya kami dapat mengelakkan diri dari tersalah memberi kuasa kepada pak t*l*l yang tau menyelamat temboloknya saja.

Kami pon nak juga rasa nikmat duniawi ni.Nak ada rumah selesa,nak naik mobil yang berciri selamat,nak makan makanan organik yang menyihatkan,nak beli produk kecantikan dari gunung Alps,nak pakai baju kain sedap yang tak merimaskan walau berpeluh dan pelbagai lagi.

Kesian tau dengan teman_teman lelaki kami yang tak cukup duit ni.

Nak beli top up pon mereka kena pikir panjangggggg.

No comments: