Saturday, May 28, 2016

Pasca el nino

Marilah saya bagitau kenapa saya tidak mengemaskini blog ini.

Perkara yang merangsang saya untuk menulis selalunya yang negatif-negatif. Saya membenci sesuatu perkara dengan sesungguh hati.

Maka bila menulis sesuatu perkara yang buruk,otomatis saya kaitkan dengan si pelaku nya. Inilah yang membuatkan saya menangguh-nangguh dahulu segala kejadian yang menjengkelkan saya. Terasa tidak sedap hati untuk menulis sisi buruk orang sekeliling saya walau sebolehnya saya menabir watak mereka beberapa lapis.

Pembaca sudah tentu tidak dapat mengagak siapa sajalah yang saya sebutkan itu,saya jamin tiada siapa dapat menjangkakannya.

Tidak bermakna saya baik sesuci lebaran ya. Pasti akan saya update sekiranya level menyampah saya itu di paras amaran.


No comments: