Monday, July 16, 2012

Untitled

Seringkali orang cakap kita kena buat apa yang kita minat,maka dalam kenaifan kita pon bersetuju sahajalah kerana yang bercakap itu bukan orang biasa biasa.

Kita pon mulalah berfikir fikir apa yang kita suka buat dalam hidup ini sehingga kepala terasa mahu pecah terlebih watt.

Hidup ini putarannya laju,jikalaupun saya mati sebelum dapat menyelesaikan persoalan ini,cukuplah juga dengan menjadi seorang yang competent untuk kerja saya.

Saya tidak sanggup disumpah untuk setiap kerja yang hampeh,maka Tuhan tolonglah lindungi saya daripada kemusnahan akibat tangan saya sendiri.

Baik askar,cikgu,kerani,misi,technician,bomba,barista,juru tol,promoter,kelindan lori,pemandu teksi mahupun suri rumah;semuanya kelihatan seksi jika pandai buat kerja.

11 comments:

adam said...

*mengenakan cermin mata hitam*

*berjalan menuju ke blog kamu*

*tikar dihamparkan*

*berbaring dengan kaki bersilang*

*bersiul*

Jangan kacau saya. Saya nak meleweh sekejap di sini. Boleh tak?

ஜ miss klanika ஜ said...

gamaknye kalo buat keja yg kita suka lebih afdal .lebih suka hati melaksanakannye.

klohv said...

adam,
Macam takde hasil aje meleweh kat sini,tapi kalau nak jugak datang dialu-alukan.

miss klanika,
Itulah,besar sungguh bezanya.Tenaga pon cepat habis.

adam said...

*guling-guling*

*guling-guling*

*guling-guling*

klohv said...

kamu mengingatkan saya pada tenggiling.

adam said...

hehe.

saya bukan tenggiling. kalau jadi binatang saya nak jadi harimau tak pun singa.

*guling-guling*

*guling-guling*

*gedebuk*

*saya ok!*

klohv said...

hahaha

adam said...

:)

*digging my nose*

haha

klohv said...

disgusting!

adam said...

normal lah gitewww. hehe

SaddLone said...

minat?? aku rasa bergantung mungkin.. :)